Heb je een vraag over hoe je kunt betalen in onze webshop? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen zoals met iDEAL, creditcard, PayPal of via een bankoverschrijving.
Je bestelling betalen met iDEAL werkt net zo makkelijk als internetbankieren via je eigen bank:
1. Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer je bank.
2. Je komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van je bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld. Check voor alle zekerheid of de URL (adresregel) begint met https://. Zo weet je zeker dat het een beveiligde website is.
3. Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van de bank.
Je kunt je bestelling betalen met een creditcard. Dit kan alleen met een Nederlandse creditcard.
Je bestelling betalen met een creditcard werkt als volgt:
1. Kies het type creditcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je het volledige creditcardnummer, de vervaldatum én de 3-cijferige veiligheidscode in. Deze veiligheidscode wordt ook wel ‘cvc-code’ genoemd en staat op de achterkant van je creditcard.
2. Je voert veilig je creditcardgegevens in en we zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
3. Het bedrag wordt gereserveerd op je creditcard, zodra je hebt besteld. De betaling wordt pas van je creditcard afgeschreven op het moment dat je bestelling is geleverd.
Let op: vul je volledige naam (zoals weergegeven op de creditcard) in.
Het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Je betaling staat dan na 1 werkdag op onze rekening. Je bestelling wordt verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Houd dus rekening met een iets langere levertijd.
Je bestelling betalen via een bankoverschrijving werkt als volgt:
1. Tijdens het bestelproces kies je voor betalen via bankoverschrijving en rond de bestelling af.
2. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens voor de overboeking.
3. Jouw bestelnummer is ook het referentienummer van je bestelling. Vult dit bestelnummer in bij je overboeking.
Per e-mail ontvang je van ons een overzicht met de overboekingsgegevens. Het referentienummer is gelijk aan je bestelnummer. Heb je deze e-mail niet ontvangen of kom je er niet helemaal uit, neem dan contact op met onze klantenservice.
Alle getoonde prijzen op viervoeterbazaar.nl worden getoond inclusief btw. Het btw bedrag wordt op de factuur vermeld.
Het kan zijn dat er tijdelijk problemen zijn bij je bank- of creditcardmaatschappij. Probeer het daarom op een later tijdstip nog eens. Lukt het op een later tijdstip ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
In de bijlage van je bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen, vind je de factuur. Heb je geen factuur ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan sturen we de factuur naar je toe.
Tijdens het bestellen kun je in de winkelmand je kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde veld. Klik vervolgens op ‘waardebon toepassen’ en de korting wordt direct verwerkt. Als de kortingscode niet geldig is, dan krijg je hiervan een melding.